پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

مشروطیت

ما شکایت داریم، تا کی مشروطیت؟ این مشروطیت با ید براندازی شود. ما به قناعت کردن عادت کرده بودیم، اینها ما را به زیاده خواهی واداشتند. ما به معدل ده، به نمره ده، قانع بودیم، اینها مشروطی را روی معدل دوازده تمام گذاشتند. تا کی بازیچه دست این زیاده‌خواهان باشیم، کی مشروطیت و مشروطه و مشروطی قانونش برداشته شود خدا می داند.



در ضمن تو نظرات این مطلب هر چه می خواهد دل تنگتون بگین

از تورم و دقدقه های زندگی تا درس خوندنتون و امتحانای آسون دانشگاه و اساتید مهربان و لطف آنها به دانشجویان


خواهشا در آپ شدن نظرات شکیبا باشید!!!(ایام امتحاناس دیگه)

نظرات 8 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

هییییییییییییی
از خودم شروع کنم
واقعا دارم بدبخت میشم
به خدا این ترم خیلی زحمت کشیدم حقم نیست این بلا سرم بیاد
ینی میشه اینا همه خواب باشه؟؟؟؟؟
خدااااااااااااااااااااااااا
چرا اینجوری شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر می کنم این ترم آخرین ترمی باشه دانشگاه میام
احتمالا این ترم عذرمو می خوان

I'm UNKNOWN چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

برو جمش کن بابا این مسخره بازیارو ...
کسی که باید درد دل کنه و زاری کنه منم نه تو ...
پسره یه پست گذاشته بعد دیده خیلی ضایعس اومده خودش نظر داده .
ابولفضل جون ، تو که به قیافت نمیخوره مشروط بشی ، چه برسه به اینکه عذرتو بخوان ...
اونجور که تو سر امتحان داخلی زود بلند شدی رفتی ، معلومه که حسابی خر زدی ( منظورم اینه که خرخونی کردی)
برو . اینقدر تظاهر نکن . پست های خنک هم نذار

خدا از زبون بشنوه صادق جون

I'm UNKNOWN چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

راستی دغدغه هم اینطوری نوشته میشه ...
واقعا که . اسم خودت رو میذاری دانشجو ؟!!

داداش من حال کردم اونطوری بنویسم حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو که امتحان اول رو نیومدی دیگه چی می گی من جای تو بودم ترک تحصیل می کردم

سعیدی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

من بیچاره چی بگم الان چندماهه داریم خونمونو درست می کنیم.اتاق من که اصلا به هم ور شده الان هرچی بخوای می تونی توش پیدا کنی.
زیاد وقت نمی کنم درس بخونم.
خداکنه این ترم قبول بشم.
خدا........

خدا کنه
ایشاالله اساتید لطف زیادی این ترم بهمون می کنن
من که خیلی برا اساتید دعا می کنم

morteza چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

ابوالفضل جان خدا صبرت بده.واقعا دانشجوی خوبی بودی جای خالیت خیلی احساس میشه تو دانشگاه ولی همونت بهتر که بندازن بیرون من و نجفی ی نفس راحت بکشیم بخدا پوست صورتم رفت از بس ...


من برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فردین پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.djfardin.blogfa.com

سلام وب زیبای داری میشه به وبلاگ های منم سر بزنی و به اسم رو شون لینک کنی ممنون

سرگرمی دیجی فردین
www.djfardin.blogfa.com

بیردانا اس ام اس لر
www.birdanasmslar.blogfa.com

modest man پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

املاتون بیسته وجدانن
این ترم میخام مشروط شم ببینم فازش چیه

فاز خوبی داره وجدانن
خوش اومدی محمد جون به جمعمون

REZAOMIDI4444 یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

این روانو کجای دلم بزارم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
:((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد