پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

امتــــــــــــــــــــــــــــــتحان!!!


 http://www.kocholo.org/img/images/09fj7fts0uqskw1kw0y.jpg


سلام دوستان خسته نباشید وخداقوت بابت درس هایــــــــــــــــــــــــــــــی که میخونید یه چندتا مطلب در مورد امتحان گذاشتم ببخشید اگه جالب نبود.



هنگام درس دادن استاد سر کلاس :

(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتی استاد خبر امتحان رو میده :

(o.0) (o.0) (o.0) (o.0) (o.0) (o.0) (o.0) (o.0)


موقع امتحان :

(→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←)

وقتی استاد موقع امتحان حواسش رو جمع میکنه واسه مچ گیری :

(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)


مچ گیری  استاد !


چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند. اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است. بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند. آنها به استاد گفتند: « ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرومان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم.»

استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند. چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند....آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند.....سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 95 امتیازی پشت ورقه پاسخ بدهند که سوال این بود: «کدام لاستیک پنچر شده بود؟»!!!





خوابگاه دخترا:
واااااااااااااااااااااای فقط4دورخوندم
به دور5نرسیدم میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوابگاه پسرا؟
احمق مگه نمی گم شاه دسته منه رد کن بیاد!


 ” خر زدن ” فرایندی که طی اون یک دانشجو از حالت طبیعی خارج شده و زمان زیادی رو به مطالعه میپردازه ؛میشه اون رو جز آلرژی های فصلی به حساب آورد (فصل امتحانات) ؛ خر زدن در شبهای امتحان به صورت فراگیری در دانشجو ها ظاهر میشه و مهمترین علامت اون علاقه شدید به کتب درسی بخصوص کتبی هست که در طول ترم تمایل چندانی به اون ها نداریم ؛ از عوارض جانبی خر زدن میشه به سرخی چشم ها ، گودی و سیاهی زیر چشم و موارد مشابه صورت آرایش نشده در خانوم ها و موهای ژل نزده در آقایون اشاره کرد ؛ این مشکل نیاز به داروی خاصی نداره و بلافاصله بعد از اتمام فصل امتحانات بخودی خود برطرف میشه .


ﺳﻠﺎﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ دانشجوایی ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎن ﺩﺍﺭﻥ ﻭلی ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺟﻠﺒــــــﮏ ﻫﻢ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻦ … اس ام اس جدید و باحال شب امتحان

به استادم میگم استاد ما نسل سوخته ایم بخدا
    گفت نسل سوخته ماییم شما نسل پدر سوخته اید
    هیچی دیگه تا حالا اینقدر توی زندگیم قانع نشده بودم !

    اگه توی اینترنت باشی توانایی اینو داری که،
    بدون احساس خواب آلودگی تا صبح بیدار باشی ،
    حالا کافیه ساعت ۱۰صبح از خواب بیدار شی ساعت ۱۱ کتاب بگیری دستت ،
    چنان پلکات سنگین میشه که انگار ۲ شبانه روزه نخوابیدی …

   من نمیدونم این اساتید چشونه ؟!
    خب عزیز من شما که داری ۹٫۵ میدی خب بده ۱۹٫۵ !! که چی مثلا ؟
    یه ۱ مگه چقدر جوهر مصرف میکنه ؟ اصلا بیا پول جوهرشو خودم میدم ؟
    فکر کنم به خاطر قیمت دلار باشه یا اینکه واردات جوهر ممنوع شده !




نظرات 10 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

احسنت به شما خانوم ...
خیلی پست زیبایی بود ...
بسیار خندیدم از این پست مخصوصا از مچ گیری و شکلک ها ...
ممنونیم ...

خواهش میکنم گفتم حال وهواتون عوض شه

modest man چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

به سلامتی بچه هایی که هیچی نخوندن و میخان تقلب کنن
بزن پیک بعدی رو

خداکمکمووون کنه

سعیدی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

خیلی جالب بود من که همه رو گذاشتم برا شب امتحان

احسنت!احسنت!

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

به دور5 نرسیدم میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
.
.
ینی شما دخترا چجوری میخونید!!؟؟!!
ثواب داره به غرعان بیایید بگید چجوری شاید ما هم به راه راست هدایت شدیم شروع کردیم به خوندن
والا...
:)

من که طور خاصی نمیخونم بقیه اگه شیوه درس خوندنشون متفاوته بیان بگن!من یه دورم به زور تموم میکنم

محرابی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

جلبکو خوب اومدی

دیگه چیزی بود که از دستم بر میومد!خخخخخ

q چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

تکراری بود

mousavi چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

خیلی جالب بود خانم روحانی. ولی فک کنم اسم جلبک بدبخت بد رفته. اسفنجا و آغازیان از اونا شوت ترن

شاید ولی تاحالا درموردشون نشیده بودم البته با اوضاع دانشجوها/خودمو میگم /چیزه بعیدی نیست

زمانی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام عزیزم.واقعا جالب بودوباحال
حداقلش ازمطالب آقای نجفی که بهتربود
خداییش دیگه ازتهیه غذای آقای سعیدی بهتربود
اصن آقامردم نویسنده دارن ماهم داریم
شوخی کردمابهتون برنخوره همتون خوبین...
راستش الان یه خبرخوب بهم رسیده حسابی خوشحالم خواستم باهاتون شوخی کنم.

بابا شرمنده کردی !اون موقع که بت زنگیدم واس چی خبر خوش تو بم نگفتی هاها؟

javad جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

کلا شکلکاش ساده بودو جالب ممنون
ولی دیگه اغراق نکنید طرف دو دور بخونه فول میشه کی آخه میاد پنننننننننج دور یه مطلبو بخونه هر چند از دختر جماعت هر چی بگی بر میاد

morteza جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

خوب شد نگران شده بودم آخه دچار حالت خرزدگی شده بودم ترسیدم درمان نداشته باشه مرسی

میدونید کار ما پرستارا پیش بینی درمان لازم مواقع بحرانیه دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد