پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

هفته6


شخصیت هفته؟

کلاس هفته؟

استاد هفته؟

سوتی هفته؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

شخصیت که خودت نجفی جون،استادم که استاد عباسی
کلاس هم که کلاس مادر ونوزاد که چقد این امین دلقک بازی در آورد
سوتی هم یادم نیس

کی؟ من چرا آخه شخصیت هفته
من که سر کلاس مادر ونوزاد دیر اومدم ولی فک کنم همون امین باید شخصیت هفته بشه

modest man جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بذا خودم هم بگم
شخصیت امین
کلاس هم مادر ونوزاد
استاد عباسی
سوتی هم امین که داشت گل پونه ها میخوند یه دفعه کلاس ساکت شد صداشو همه شنیدن

REZAOMIDI4444 جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

سوتی امین حائری و دلیلشو ک سید گفت

کلاس عباسی و ارائه سید جووون کلی روحمون شاد شد

استاد هفته فک کنم بگیم خانوم مومنیان بد نباشه همینجووری
درضمن اقای حائری باید توجه بیشتری به خرج بدن اینو خانوم مومنیان هم گفت ایشون باید کلاس تاریخو تعطیل میکردن و اس میدادن که متاسفانه ....

شخصیت هفته هم خودم (خاهش میکنم)
:)

مگه چی کار کردی شخصیت هفته شدی

REZAOMIDI4444 جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

خیلی کار ....
الانم بگم ریا میشه

یه کنفرانس دادی سر زنگ فارما دیگه چی بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد