پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

صندلی داغ 5

 

صندلی داغ این هفته 

 

                     خانم محرابی 

  

دوستان عزیز سوالات خودتون رو بپرسید..... 

این شما و این هم خانم محرابی.....   

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محرابی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

انصافا سوالای داستان دار نپرسین بذارین به خیر و خوشی بگذرهخیر از جوونیتون ببینید

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

مطلب درسه؟؟؟؟
خانووووم محرابی!!!!
.
.
.
.
حالا چرا اینقد دیر اعلام شد؟؟!!؟؟

منم همون موقع که ایشون گفتن این پستو گذاشتم.

modest man چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

ببینم بچه ها مگه من رو صندلی داغم اینقد اسم نجفی رو تو سوالاتون میارید
آخه چی بتون بگم
ضمنن خانوم محرابی ظهری میگفت بگید بچه ها راحت باشن هر سوالی میخان بپرسن من جواب میدم
خب توی این دو سه روزی که وقت دارید سوالاتونو بپرسید کامل راحت باشید

خوب حتما بچه ها خیلی دوست دارن دیگه...

محرابی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ


اینجوریاس؟
نه تورو ابالفضل به حرف این اقای نجفی گوش نکنین. خودش سوخته میخواد تلافیشو سر من در بیاره
بذارین این دوزار ابرویی که داریم تلف نشه


خانم محرابی اگه بدونید چه سوالایی پرسیدن....
شوخی کردم سوالا استاندارده........

modest man پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

خب به قولی اون خانومه که میومد به من تیکه مینداخت میگف محبوب شدید
شما بسوزید بعدش محبوب میشیدا
الانم اینقد محبوب شدم توی این صندلی داغ که به اصطلاح قرار بوده برا شما باشه نصف سوالها مربوط به منه
ولی شما راحت باشید به سوالایی که در مورد منه یا به من تیکه انداختن راحت جواب بدید من ناراحت بشو نیستم

آره خیالتون راحت باشه در مورد پسرا هرچی بگید ناراحت نمی شن.....

Rohani جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

نه اصلا هم استاندارد نیست
منیر یعنی قشنگ سوختی هاااااااااااا فک کنم دودت تا اون سر دنیا بره!
.
.
.
.
.شوخی کردم این کامنت جهت ایجاد رعب و وحشت در شما بود ریلکس باشید

REZAOMIDI4444 یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

زمانبندی صندلی خیلی بد بوووووود
.
.
مسئولیــــــــــــــــــــــن رسیدگی کنند
:)

چه کنیم دیگه نتونستیم زودتر شروع کنیم و از اینطرف نمی خواستم تو روزهای عاشورا تاسوعا بیفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد