پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

وبلاگ تسنیم

با سلام خدمت دوستان عزیز و گل

لینک زیر ، لینک وبلاگ کانون قرآن و عترت دانشگاه هست که امیدوارم قدم رنجه کنید و به وب خودتون سر بزنید

وبلاگ تسنیم

ضمنن از دوستانی که توانایی قلم زدن در هر یک از زمینه های ادبی ، قرآنی ، علمی و مذهبی رو دارند تقاضامندیم در صورت تمایل اعلام آمادگی خودشون را به بنده منتقل کرده و به جمع نویسندگان کانون بپیوندند.

با تشکر

ارادتمند شما 

سید محمد نجفی


نظرات 7 + ارسال نظر
javad سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

خعلی وب خشکی هستش.
به هر حال امیدوارم با طرفدارایه مخصوصش وب پر طرفداری رو داشته باشه

بالاخره هر وبی یه رسالتی داره
تو وبلاگ مذهبی و قرآنی که نمیشه جوک گذاشت برادر
البته امیدوارم این خشک گفتنت مثل اون دسته از افرادی نباشه که جو روشن فکری گرفتتشون و میگن دین و این چیزا مال هزار سال پیشه

morteza سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

جواد داداش لطفا ...


جواد جون داداش

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

جو روشن فکری رو خوب اومدی!!!!
....
ینی الان انتظار داری من برم تو اون وب؟؟؟؟

کی از شما دعوت کرد آخه
ولی شمام میتونید بیایید کار کنید الان من دارم اونجا قلم میزنم اما خوب همه ی عقایدمم همونطور که خودتون میدونید به اونجا نمیخوره
ولی سعی میکنم قلمم رو جوری بزنم که در تعارض قرار نگیرم
من تو وبای خودم به یه نحوی قلم میزنم
توی وب کلاس به نحوی دیگر
و تو اونجام به شکلی دیگر

I'm UNKNOWN چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

دوستان روشن فکر ، چرا به خودتون میگیرید ؟
کی از شما دعوت کرد برید اونجا ؟!!!
شما تو همین وب بیاید کامنت بذارید دور همی خوش باشیم ...
این پست رو گذاشتن کسانی که می بینند وب مناسبشون هست برن ...
بی قصد و غرض گفتم

بعله خب هر کسی با دیگری فرق داره
یکی به مسائل دینی و مذهبی علاقه داره یکی هم خب نداره دیگه
اگرم به نظرتون مطالبش ایرادی داره مطمئن باشید بچه های وب تحمل شنیدن صداهای افراد منتقد رو دارن بهتون قول میدم

javad پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

من تویه این وب هرچی گفتم راحت پنج شیش تا مخالف رو شاخش داشت
عجبااا تویه وب هم آدم نمیتونه راحت صحبت کنه در ضمن چی گفتم مگه؟؟؟
گفتم به نظر من خشکه تازه ابراز امیدواری هم کردم که وب پر طرفداری داشته باشن.
والاااااااااااا

دمکراسی یعنی همه حرف خودشون رو بزنن نه اینکه حرفای دیگران رو تایید کنن آقای روشنفکر

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

جواد جون ، ابراز امیدواریت از عرض تو حلقم ...

رضا محمودی جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

سید جان رو من حساب کن نویسندگی تو اون وب رو قبول میکنم

باش دس شما مرسی
دعوتنامه رو برات میفرستم تا چند روز آینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد